Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Wołominie, Biuletyn Informacji Publicznej
Gdzie jesteśmy
Główna treść strony
Ogłoszenia o pracy
Podstrony:
-
Ogłoszenie nr 3/2024 o naborze na wolne stanowisko pracy w Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Wołominie PPP/835/23/24
-
Ogłoszenie nr 2/2024 o naborze na wolne stanowisko pracy w Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Wołominie PPP/424/23/24
-
Ogłoszenie nr 1/2024 o naborze na wolne stanowisko pracy w Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Wołominie PPP/350/23/24
-
Ogłoszenie nr 2/2023 o naborze na wolne stanowisko pracy w Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Wołominie PPP/191/23/24
07.12.2023 r. -
Ogłoszenie nr 1/2023 o naborze na wolne stanowisko pracy
w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Wołominie
1. Komórka organizacyjna: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Wołominie 2. Stanowisko: specjalista do spraw administracyjno-biurowo-kadrowych 3. Opis stanowiska, w tym wymiar etatu oraz miejsce pracy: • pełny etat (40/40), • praca w Sekretariacie w siedzibie Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Wołominie, ul. Legionów 85 (od poniedziałku do piątku 8 godzin dziennie) 4. Zakres zadań: • prowadzenie księgi korespondencji (rejestracja pism przychodzących i wychodzących), rozdzielanie korespondencji, monitorowanie terminowości załatwiania spraw, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów, przygotowywanie dokumentów do wysłania pocztą lub w wersji elektronicznej, obsługa BIP i e-PUAP; • przygotowanie na podstawie dokumentacji poradni danych do sprawozdań (SIO, GUS, VULCAN Kadry, PROGMAN i innych); • obsługiwanie centrali telefonicznej, zapisy do specjalistów oraz udzielenie informacji klientom; • przyjmowanie zgłoszeń na badania, ich rejestracja, weryfikacja i kierowanie do właściwych specjalistów poradni; • zakładanie kart indywidualnych oraz weryfikacja danych osobowych wraz z ewentualną korektą, archiwizowanie kart indywidualnych; • tworzenie i prowadzenie komputerowej i papierowej bazy danych pacjentów poradni; • prowadzenie rejestrów stosowanych w poradni zarówno w wersji papierowej jak i elektronicznej; • obsługa kancelaryjna zespołów orzekających (przygotowywanie kart indywidualnych, wypisywanie formuł, kserowanie i drukowanie dokumentacji); • pisanie na komputerze z zastosowaniem technik komputerowych lub ręcznie pism, sprawozdań, informacji i innych dokumentów zleconych przez dyrektora; • prowadzenie spraw finansowo-budżetowych i spraw kadrowych w zakresie zleconym przez dyrektora; • współpraca z księgowością poradni w zakresie zleconym przez dyrektora (np. prowadzenie rejestru faktur, opisywanie faktur, wpisywanie do programu VULCAN i terminowe dostarczanie do zapłaty, w zakresie Pracowniczych Planów Kapitałowych PPK); • pomoc w czynnościach dotyczących archiwizowania dokumentacji pacjentów poradni zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie; • godne reprezentowanie placówki w pierwszym kontakcie z klientami oraz przedstawicielami instytucji; • zachowanie w tajemnicy danych osobowych klientów poradni oraz innych danych poradni do których pracownik ma dostęp w trakcie wykonywania zakresu obowiązków. 5. Wymagania od kandydata związane ze stanowiskiem pracy: • obywatelstwo polskie; • wykształcenie wyższe; • doświadczenie zawodowe związane z obsługą klientów oraz w pracach o charakterze administracyjno-biurowo-kadrowym; • umiejętność obsługi komputera (środowisko Windows, MS Office-Excel, Word, VULCAN) oraz urządzeń biurowych; • znajomość zagadnień finansowo-budżetowych i kadrowych, znajomość prawa oświatowego i prawa pracy (Karta Nauczyciela, Kodeks pracy); • umiejętność przyswajania nowej wiedzy; • kandydat nie może być karany, ani też nie może się toczyć wobec niego postępowanie karne; • pełna zdolność do czynności prawnych i nieposzlakowana opinia; • wysoka kultura osobista, umiejętność zachowania dyskrecji; • komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych; • odporność na stres. 6. Wymagania dodatkowe od kandydata: • samodzielność dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole; • dokładność, rzetelność, umiejętność analitycznego myślenia, planowania i organizacji pracy własnej; • gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; • znajomość prawa oświatowego; • wykształcenie wyższe; • doświadczenie w pracy w oświacie. 7. Wymagane dokumenty od kandydata: • podanie do Dyrektora Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Wołominie o przyjęcie na stanowisko urzędnicze - specjalista do spraw administracyjno-biurowo-kadrowych ze wskazaniem aktualnego adresu zamieszkania i numeru telefonu kontaktowego lub e-mail; • kwestionariusz osobowy; • list motywacyjny; • życiorys; • kserokopia dyplomu lub świadectw potwierdzających wykształcenie; • pisemne oświadczenie kandydata że nie był karany oraz że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie karne; • pisemne oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego oraz oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych (oświadczenia mogą być sporządzone w jednym dokumencie); • zgoda na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych RODO; • kserokopie innych dokumentów, świadectw/zaświadczeń o odbytych kursach/szkoleniach potwierdzające posiadanie dodatkowych kwalifikacji, uprawnień i umiejętności, opinie o kandydacie; • klauzula na przetwarzanie danych osobowych osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby dalszej rekrutacji; • zgoda na przetwarzanie danych osobowych osoby ubiegającej się o zatrudnienie na potrzeby dalszej rekrutacji. 8. Termin i miejsce składania dokumentów Dokumenty należy składać pod adresem: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Wołominie 05-200 Wołomin, ul. Legionów 85 pok.11 Sekretariat w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16 czerwca 2023 r. do godziny 1300 w zaklejonych kopertach z podaniem numeru ogłoszenia oraz dopiskiem „Dotyczy naboru na wolne stanowisko pracy – specjalista do spraw administracyjno-biurowo-kadrowych”, osobiście lub drogą pocztową (decyduje data stempla pocztowego). Uprzejmie informujemy, że dokumenty które wpłyną do Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Wołominie po wyżej określonym terminie lub bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane. Kandydatów spełniających wymogi formalne informuje się mailowo lub telefonicznie (w przypadku braku adresu e-mail) o terminie, czasie i miejscu przeprowadzenia kolejnego etapu naboru. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej poradni (www.ppp.wolomin.pl ) Biuletyn Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Wołominie, ul. Legionów 85. Dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne będą przetwarzanie wyłącznie za zgodą kandydata wyrażoną na piśmie „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Poradnię Psychologiczno-Pedagogiczną w Wołominie, ul. Legionów 85 05-200 Wołomin w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji”. 9. Dane osobowe kandydatów : 1) będą przetwarzane w celu rekrutacji na stanowisko urzędnicze na podstawie art. 6 ust.1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE; 2) nie będą udostępniane innym osobom; 3) nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany nie dłużej niż 3 miesiące od zakończenia procesu rekrutacji; 10. Kandydatom przysługuje prawo żądania 1) dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia (w przypadku i na określonych w przepisach regulujących ochronę danych osobowych), ograniczenia ich przetwarzania. 2) wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych na zasadach określonych w przepisach prawa regulujących ochronę danych osobowych. -
Ogłoszenie nr 1/2022 o naborze na wolne stanowisko pracy
w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Wołominie
Stanowisko: specjalista do spraw administracyjno-biurowo-kadrowych -
Ogłoszenie nr 1/2019 o naborze na wolne stanowisko pracy
w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Wołominie PPP/ 682 /18/19
Stanowisko: specjalista do spraw administracyjno-biurowo-kadrowych
Informacje o stronie
Wytworzył: | Brak danych |
---|---|
Wprowadził: | Adam Podemski, data: 27.04.2011 r., godz. 11.21 |
Ostatnia aktualizacja: | Teresa Wardaszko, data: 07.02.2024 r., godz. 14.50 |
Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|---|---|
07.02.2024 r., godz. 14.50 | Teresa Wardaszko | Edycja strony |
07.02.2024 r., godz. 14.49 | Teresa Wardaszko | Edycja strony |
07.12.2023 r., godz. 14.19 | Teresa Wardaszko | Zmiana kolejności podlinków |
07.12.2023 r., godz. 14.19 | Teresa Wardaszko | Zmiana kolejności podlinków |
21.12.2022 r., godz. 10.19 | Marta Kielak-Kalinowska | Zmiana przynależności strony |
10.08.2020 r., godz. 08.14 | Adam Podemski | Zmiana przynależności strony |
27.04.2011 r., godz. 11.21 | Adam Podemski | Dodanie strony |